Neven Korda: Želja je desire / Desire is Želja

Intermedijska postavitev video objektov

17. in 18. julij 2018: Galerija Alkatraz
19. in 20. julij 2018: umetnikov atelje nad Galerijo Alkatraz
18. julij 2018, ob 20. uri: Nikoli na svojem, zaključni performans galerijskega dela postavitve


Vljudno vabljeni na otvoritev intermedijske postavitve video objektov Želja je desire / Desire is Želja Nevena Korde, režiserja, videasta in večmedijskega umetnika z raznoliko umetniško prakso na področju performativnih in projiciranih umetnosti.

Projekt obsega postavitev v Galeriji Alkatraz in v umetnikovem ateljeju nad galerijo ter zaključni performans.


Neven Korda: Vedno ta želja

V postavitvi je tematizirano vračanje k želji, kot sestavnemu delu naslova: Triumf želje, Vedno ta želja, Moč želje. Nadaljevanje ukvarjanja z željo tukaj pomeni divje tehnološko in miselno približevanje polju intermedije preko videa. Dve veliki neizčrpni temi: želja in video.

Vsebina objektov so v različne vizualne atmosfere zajemani in procesirani podatki. Razstavljeni video objekti le gostujejo na predmetih (ki so obenem orodja pri delu v ateljeju) in isti predmeti so nosilci različnih objektov. Ključna orodja/predmete za komunikacijo med zunanjimi podatki in računalnikom je zasnoval, programiral in zgradil Brane Ždralo.

Trajnejša pridobitev postavitve Želja je desire / Desire is želja bo množična izselitev trakov iz video kaset na monumentalni stolp za projekcije. Naj magnetni trak zavrže svojo homogeno določeno uporabno vlogo in se brezkoristno obesi visoko gor na stolp. Mogoče bo lepo.


Želja je desire / Desire is Želja je postavitev v formatu »odprtega ateljeja«. Atelje bo odprt v galeriji, nakar bo galerija odprta v ateljeju.


Neven Korda gradi izvirno, na področju intermedije prepoznavno, in od prevladujoče atmosfere drugačno ustvarjalno govorico. Videz sodobnih tehnoloških procesov reflektivno in raziskovalno umešča v polje umetnosti.

Produkcija: Neven Korda
Koprodukcija: Galerija Alkatraz
Pomoč pri izvedbi: +MSUM, SCCA-Ljubljana, Stefan Doepner, Slavko Glamočanin