Svet umetnosti in video programi SCCA-Ljubljana na
Poletni kuratorski šoli
v Erevanu
21. julij-1. avgust 2008, Erevan, Armenija
Tretja Poletna kuratorska šola v Erevanu (od 21. julija do 1. avgusta 2008) je rezultat sodelovanja Združenja armenskih likovnih kritikov (NAAC) z Zavodom SCCA-Ljubljana, Sorosovim centrom za sodobno umetnost iz Almatyja (Kazahstan) in istanbulskim BM Contemporary Art Centrom.
Letošnjo poletno šolo sestavlja serija predavanj, predstavitev in delavnic, ki se bodo osredotočile na problematiko metodologije kuratorstva, vloge kuratorja v času naraščajoče globalizacije umetnostnega trga, strategije predstavljanja in institucionalnih struktur v svetu sodobne umetnosti. Tema letošnjega projekta Post-socializem in transformacije medijev: Strategije predstavljanja bo obravnavala aspekte novomedijske reprezentacije v specifičnem kontekstu post-socializma. Cilj letošnje šole bo ugotoviti, kako se je raba medijev v umetniški produkciji spreminjala in kakšne transformacije so doživeli mehanizmi reprezentacije na umetnostnih prizoriščih nekdanjih socialističnih držav ter pri tem upoštevati ideološke konotacije uporabe novih medijev.
Petja Grafenauer Krnc, mentorica Laboratorija kuratorskih praks v šolskem letu 2007/2008, bo predavala o slikarstvu v času novih medijev in vodila delavnico, Dušan Dovč, vodja produkcije SCCA-Ljubljana, pa bo udeležencem predstavil dosežke šole Svet umetnosti in programe SCCA-Ljubljana s posebnim poudarkom na video umetnosti.
Tedensko srečanje Laboratorija v projektni sobi
SCCA, 2008 |
|
Mircea Nicolae, razstava Google Tourist, 2008 |
|
|
|
LabSUs, Osebno;
Exercise for the End of the World, performans Marka Košnika, 2007 |
|
LabSUs, odprta platforma kuratorjev, umetnikov in teoretikov, 2007 |
Dodatne informacije o Poletni kuratorski šoli:
Program Zavoda SCCA-Ljubljana podpirata MOL, Oddelek za kulturo in raziskovalno dejavnost in Ministrstvo za kulturo RS.
Zavod SCCA-Ljubljana je član Asociacije, društva nevladnih organizacij in samostojnih ustvarjalcev na področju kulture in umetnosti
|