Hitre povezave
PROJEKTI
VIDEO/ARHIV
ŠOLA
SERVIS
   
/ domov / o nas / publikacije / knjižnica / DIVA / ENGLISH  

 

A) PROJEKTI
Brez žebljev in podstavkov
Studio 6
Razstave
Raziskave
Koprodukcije, partnerstva
in sodelovanja


B) VIDEO/ARHIV
Postaja DIVA
  Prakse arhiviranja
  Videodokument
  Videospotting
  Artservisova zbirka
  Internet Portfolio

C) ŠOLA
Svet umetnosti
Knjižnica

D) SERVIS
Artservis
ArtsLink
Evrokultura
Kulturna stična točka (CCP)
Stična točka ALF v Sloveniji

Zavod SCCA-Ljubljana
Metelkova 6, SI - 1000 Ljubljana
Tel.: +386 (0)1 431 83 85
Fax: +386 (0)1 430 06 29
e-mail: info[at]scca-ljubljana.si

Vizitka

Okrožnica SCCA
dodaj e-naslov / Arhiv
SODELOVANJA:
GAMA, Gateway to Archives of Media Art
GAMA

(Gateway to Archives of
Media Art)
On-AiR
(platforma za mobilnost umetnikov)
VideoLectures.net
(baza videopredavanj)
ČLANSTVO:
Asociacija
(društvo NVO in samostojnih ustvarjalcev na področju kulture)
CAE
(Culture Action Europe)
ALF
(Anna Lindh Foundation)
IKT
(International Association of Curators of Contemporary Art)
InSEEcp
(Informal SEE Network of Cultural Portals)
On-the-Move
(informacijska mreža za mobilnost v kulturi)
Kulturna četrt Tabor
(društvo organizacij ljubljanske soseske Tabor)
PROJEKTI | Razstava Besede prostora, prostor besed

5. RAZSTAVA

Besede prostora, prostor besed
8.-15. 9. 2011

Razstava v Projektni sobi SCCA, Metelkova 6:
Četrtek, 8. 9., ob 22. uri kot zaključek sprehoda po projektih
Petek, 9. 9., od 10. do 20. ure
Ponedeljek-četrtek, 12.-15. 9., od 10. do 18. ure
Četrtek, 15. 9., ob 19. uri: predavanje Dejana Habichta in zaprtje razstave

Kesnija Čerče: padec...

Ksenija Čerče: padec...
DVD, 8:09 min, New York-Unije-Ljubljana, 2005-2008
zvok, video, besedilo, produkcija: Ksenija Čerče
kamera: Aleksandra Vajd, Vasja Cenčič, Ksenija Čerče
glas: Petra Govc, glas deklice: Simona Kopinšek
zahvala: Mojci Zupanič, Barbari Novakovič, Virginiji Woolf, Liz Philips

padec... je nastal na podlagi treh kratkih videov, delno posnetih v času študija zvočne umetnosti v New Yorku. S poimenovanjem "zvočni video" avtorica poudari ključno vlogo, ki jo ima v njenih delih zvok. V posamičnih sekvencah sledimo gibanju oseb, predmetov in živali, ritem pa je zasnovan predvsem na prisotnosti in odsotnost zvoka in podobe, poudarjene tišine in teme.

Ksenija Čerče

Dejan Habicht: 12 dolgočasnih pesmi

Dejan Habicht: 12 dolgočasnih pesmi
knjiga, 2007
Predavanje avtorja, 15. september, ob 19. uri

12 dolgočasnih pesmi so vizualni materiali, zloženi v krajše narativne strukture. Izhajali so sukcesivno, v elektronski obliki, od januarja do decembra 2007. Pesmi so bile brezplačno dosegljive druga za drugo vsak zadnji teden v mesecu na najavljenih elektronskih naslovih preko poštnega seznama Galerije P74. Tako ritem izhajanja in struktura pesmi spominjata na koledar.

25.-31. 01. 2007: Nemi film
21.-28. 02. 2007: Zvočni film
23.-29. 03. 2007: Love is in the Air
24.-30. 04. 2007: Nevarni vzorci
25.-31. 05. 2007: Rotkäppchen
22.-29. 06. 2007: das Dorf
25.-31. 07. 2007: die Heißeste Nummer
24.-30. 08. 2007: ich komme, ich komme...
24.-30. 09. 2007: 18:40:00
25.-31. 10. 2007: Uspavanka
23.-30. 11. 2007: Pasjansa
24.-31. 12. 2007: JPEG image

David Kareyan:Sladkost prisile ideologije

David Kareyan: Sladkost prisile ideologije
video posnetek performansa iz leta 2000

Avtor je sedeč na invalidskem vozičku bral odlomke iz knjig dveh armenskih akademikov, ki sta kot nekakšen nacionalistični memorandum izšli istega leta. Strani iz knjig je med performansom skuhal in jih kot večerjo ponudil občinstvu. S tem je poskušal razkriti nevidne, neizoblikovane in prepovedane strasti, ki vzniknejo ob trčenju družbene ideologije s potlačeno željo posameznika in resnico telesa.

David Kareyan

Damijan Kracina: Proteus Font

Damijan Kracina: Proteus Font
tipografija, 1997-2011

Proteus Font je prva avtohtona slovenska pisava, sestavljena iz proteusa. Na podlagi fotografij je narejena celotna abeceda, vse črke s pripadajočimi znaki. Poleg šumnikov so izdelani tudi znaki, značilni za francoščino in švedščino. Tipografija je namenjena javni uporabi (npr. za osvetljeni displej (delo Decoration, 1997), igralne kocke za otroke (delo First Slovenian Autochthon Fonts, made in Slovenia, 1998), igra za galerijske obiskovalce (1999) in spletna stran www.proteusfont.org (2001). V pripravljeno polje lahko vtipkamo svoje sporočilo in že se pojavijo človeške ribice.

Damijan Kracina
Proteus Font

Zoran Srdič Janežič: Počečkane besede

Zoran Srdič Janežič: Počečkane besede
video animacija v živo
Poezija: Jana Putrle Srdič

V video delu se nizajo podobe strani iz knjig, medtem ko ženski glas bere poezijo. Na straneh se izrisujejo animirane računalniške grafike, črte, risbe, barvane monokromne ploskve, naivno narisane ribice in kaplje. Zvok in video sta sinhronizirana z vizualnim materialom in eksperimentalno elektronsko glasbo. Kader proti koncu napolni animacija z raztrganimi knjigami, vsebina pesmi pa se iz prvotnega pragmatičnega vsakdana poglobi v opis izničenja posameznika. Na ogromnem kupu papirja nazadnje leži in umira zlata ribica.

Zoran Srdič Janežič
Počečkane besede na Postaji DIVA

Alenka Pirman: Najlepše pesmi
Alenka Pirman & Ivan Volarič-Feo, Peščena ura, 1969-2006

Alenka Pirman: Najlepše pesmi
serija šestih nemih predavanj, 2006

Najlepše pesmi temeljijo na konkretni in vizualni poeziji iz 60. let in so posvetilo nekdanji "racionalni poeziji prihodnosti". Avtorica je izhajala iz osnovnih elementov posameznih pesmi in jih prevedla v čas. Kinetična pesem ohrani pesnikovo intenco, bralca pa spremeni v gledalca in mu ponudi neskončno meditativno animacijo. Najlepše pesmi so: Matjaž Hanžek: Nebotičnik, 1967-2006; Aleš Kermavner: KAJ JE (V-SEBI-NA = V), ok. 1966-2006; Vojin Kovač-Chubby: I go Crazy, 1967-2006; Naško Križnar: Drekec pekec, ok. 1966-2006; Ivan Volarič-Feo: Peščena ura, 1969-2006 in Franci Zagoričnik: Črno-beli diapazon, 1966-2006.

Alenka Pirman
Nema predavanja
Najlepše pesmi na Postaji DIVA
Društvo za domače raziskave

Marija Mojca Pungerčar: Socialna obleka na metre
Marija Mojca Pungerčar, vzorec Socialdress Dezen 01 Graz & Ljubljana

Marija Mojca Pungerčar: Socialna obleka na metre
instalacija, 2007

  • "Socialdress Dezen 01 Graz & Ljubljana", stenske slike z vzorcem, velikosti: L (Large), M (Middle), S (Small), 2007
  • "Socialdress Dezen 01 Graz & Ljubljana" (Od blaga do obleke, od obleke do zgodbe, od zgodb do blaga), dokumentarni video o nastanku modne tkanine, 2007

Projekt Socialna obleka na metre predstavlja produkcijsko linijo in svojevrsten založniški produkt projekta Socialdress. V okviru te produkcijske linije je avtorica zasnovala modno tkanino "Socialdress Dezen 01 Graz & Ljubljana". Fotografije in tekste iz arhiva šiviljskih delavnic, ki so potekale v avstrijskem Gradcu in v Ljubljani, je Marija Mojca Pungerčar preoblikovala v vzorec. Njegovo ime se nanaša na geografski izvor vključenih elementov in v skladu s tem je vzorec dvojezičen. Dokumentacija, arhiv in akcija so tako povezani v novo umetniško formo z uporabno vrednostjo.

Marija Mojca Pungerčar
Socialdress

 

 

 
Fokus

Ob nekem času,
na nekem mestu

(iz video arhiva
Postaja DIVA)

Noč kratkih filmov:
21. 12. 2017, ob 22.30

Slovenska kinoteka
Vstop prost!

Iskanje
Zgodilo se je

Meditacije
tajvanskega videa

1. 8. 2017
Projektna soba SCCA

Novosti v knjižnici SCCA

Strokovna literatura
o sodobni umetnosti

Fokus: kuratorske prakse, video in novi mediji

Sledite SCCA-Ljubljana
Facebook  Twitter  Vimeo  Wikipedia

 


Zavod SCCA-Ljubljana
, Metelkova 6, SI - 1000 Ljubljana,
Tel.: +386 (0)1 431 83 85, Fax: +386 (0)1 430 06 29 e-mail: info@scca-ljubljana.si