Hitre povezave
PROJEKTI
VIDEO/ARHIV
ŠOLA
SERVIS
   
/ domov / o nas / publikacije / knjižnica / DIVA / ENGLISH  

 

A) PROJEKTI
Brez žebljev in podstavkov
Studio 6
Razstave
Raziskave
Koprodukcije, partnerstva
in sodelovanja


B) VIDEO/ARHIV
Postaja DIVA
  Prakse arhiviranja
  Videodokument
  Videospotting
  Artservisova zbirka
  Internet Portfolio

C) ŠOLA
Svet umetnosti
Knjižnica

D) SERVIS
Artservis
ArtsLink
Evrokultura
Kulturna stična točka (CCP)
Stična točka ALF v Sloveniji

Zavod SCCA-Ljubljana
Metelkova 6, SI - 1000 Ljubljana
Tel.: +386 (0)1 431 83 85
Fax: +386 (0)1 430 06 29
e-mail: info[at]scca-ljubljana.si

Vizitka

Okrožnica SCCA
dodaj e-naslov / Arhiv
SODELOVANJA:
GAMA, Gateway to Archives of Media Art
GAMA

(Gateway to Archives of
Media Art)
On-AiR
(platforma za mobilnost umetnikov)
VideoLectures.net
(baza videopredavanj)
ČLANSTVO:
Asociacija
(društvo NVO in samostojnih ustvarjalcev na področju kulture)
CAE
(Culture Action Europe)
ALF
(Anna Lindh Foundation)
IKT
(International Association of Curators of Contemporary Art)
InSEEcp
(Informal SEE Network of Cultural Portals)
On-the-Move
(informacijska mreža za mobilnost v kulturi)
Kulturna četrt Tabor
(društvo organizacij ljubljanske soseske Tabor)

Neven Korda: TO JE TO
Intimno - monumentalno

16.-21. oktober 2007
Galerija Alkatraz, AKC Metelkova mesto,

Otvoritev 16. oktobra, ob 21. uri.

V Galeriji Alkatraz bodo prikazani video objekti, različni po formi (objekti, inštalacije, kadavri) in po žanru (mixed media, abstraktne vizualizacije, politična montaža, refleksivna tihožitja), na Trgu Brez zgodovinskega spomina pa bo video vsebina teh istih video objektov podvržena formi dopadljive javne rabe informacij. V Galeriji Alkatraz so video objekti sami v sebi zadostni, le postavljeni bodo skupaj kot v nekakšnem terariju, na Trgu pa se te video vsebine iztrgajo iz svoje statične konstrukcije, relativizira se njihov inherentni pomen in si znotraj nove konstrukcije izmenjujejo mesto in ritem na projekcijskih površinah. V Galeriji Alkatraz bodo objekti interaktivni in v sebi trajajoči (konstrukcija časa), na Trgu pa se bodo poenotili, desubjektivizirali skozi direktno manipulacijo vizualizatorja in predprogramiranih poti. Notri se bosta soočila objekt v svoji postavitvi in gledalec. Zunaj bodo rezultati vizualistove kontrole vizualnih stimulansov, živa manipulacija videa in ustvarjanje nove sinhronosti.

Razstavljene bodo stvari, ki so začele nastajati nekako z novim tisočletjem, sredi defetizma, ponovnega konca zgodovine. To prakso še najbolje opredelimo kot odgovor na instrumentaliziranje umetnosti skozi NVO v kulturi (neodvisna kulturna produkcija) in na drugi strani naličje istega, grandiozno kuliso takratnega antiglobalističnega gibanja, predvsem takšnega, kot se je izražal v Sloveniji in Ljubljani. Danes je strah še večji, globina brezizhodnosti globalnih nerešljivosti pa še globlja. Npr. 20-sekundni film Verujem, prvi po nastanku v seriji NNF, je antireligiozna, antiantiglobalistična, antiusodna ... skratka progresivna mantra.

Novi Novi filmi so filmi (pisma, kot jih je označil eden od gostov pri meni doma) upanja in žalosti, radosti in strahu. Tako bo pravzaprav razstavljena prva šestletka programa oboževanja lepega, čutnih trenutkov, nostalgičnih tihožitij, dajanja in ne mešanja, predstavljanja in ne komuniciranja. Rušilni moči znanega, predvidljivega, zajedalskega, izkoriščevalskega se je ta praksa uprla z nepomembnim, naključnim, izgubljenim. Ne "Narava, šport in tehno glasba", temveč "Nepomembno, naključno, izgubljeno".

Naj se razprava o podobah, sploh pa v novih medijih, iz psihologije, filozofije, iz mentalnih, telesnih, dematerializacijskih procesov vrne v medij sam, v registracijo samega sebe. Saj umetnost mora biti surova, tudi angažirana, sodobno kritična. Enostavno, grobo, reciklirano, poceni, improvizirano v konkretnem prostoru in času.

To je to To je to

To je to To je to

To je to To je to

To je to

Neven Korda, Barbato Kanak - 100 % čisti video
Raziskovanje, prakticiranje, beleženje, izvajanje, čaščenje čiste umetnosti.

Neven Korda je umetnik na polju performativnih in projeciranih umetnosti. Režiser in avtor gledaliških predstav, avtorskih filmov, dokumentarcev, video spotov. Je mentor in izvajalec delavnic uporabnega videa. Dejaven je na področju arhiviranja in ohranjanja video zapisov.

V osemdesetih je bil soustanovitelj in vodja gledališke skupine FV 112/15, ustanovitelj alternativne video produkcije FV Video in član skupine Borghesia, zadolžen za vizualije.
V devetdesetih je delal tudi kot video montažer, avtor TV-podob, režiser in realizator projektov in TV-oddaj.

Na prelomu tisočletja se je (spre)obrnil k raziskovanju, prakticiranju, beleženju in čaščenju čiste umetnosti. Ima 100 % čisto video prakso in vizualista Barbata Kanaka. Ustvarja umetne situacije, ki rabijo živo interakcijo telesa, glasa, zvoka in videa in računalniško posredovanje. Verjame, da je šele izpovedana resnica sklepni del realnosti, da pri tem (povednem) umetnost ni brez odgovornosti.

www.korda-art.si

Produkcija: Zavod Zank.
Koproducenti: KUD Mreža, Zavod SCCA-Ljubljana, Zavod Celeia, Zavod K6/4.
Projekt je podprlo Ministrstvo za kulturo.

 

 

 
Fokus

Ob nekem času,
na nekem mestu

(iz video arhiva
Postaja DIVA)

Noč kratkih filmov:
21. 12. 2017, ob 22.30

Slovenska kinoteka
Vstop prost!

Iskanje
Zgodilo se je

Meditacije
tajvanskega videa

1. 8. 2017
Projektna soba SCCA

Novosti v knjižnici SCCA

Strokovna literatura
o sodobni umetnosti

Fokus: kuratorske prakse, video in novi mediji

Sledite SCCA-Ljubljana
Facebook  Twitter  Vimeo  Wikipedia

 


Zavod SCCA-Ljubljana
, Metelkova 6, SI - 1000 Ljubljana,
Tel.: +386 (0)1 431 83 85, Fax: +386 (0)1 430 06 29 e-mail: info@scca-ljubljana.si