Zmago Lenardič
Tekoči prostori II / Liquid Space II
Predavanje ob razstavi in predstavitev domače strani v okviru
Internet Portfolia
(www.internet-portfolio.org/lenardic/)
Galerija sodobne umetnosti Celje
Trg celjskih knezov 8
22. november 2007, ob 19. uri
V četrtek, 22. novembra 2007, ob 19. uri bo v Galeriji sodobnih umetnosti Celje Media Fokus z Zmagom Lenardičem, ki ga bo vodila Irena Čerčnik, kustosinja Centra sodobnih umetnosti Celje.
Predavanje bo predstavilo prehajanja in intenzivnost med-medijskih prostorov, ki sooblikujejo Lenardičevo >vizualno dinamiko< tokratnega razstavnega projekta. Avtor bo spregovoril tudi o pozicijah razmišljanja skozi sam postopek nastajanja projekta.
V okviru Media Fokusa bo predstavljena tudi umetnikova domača stran, ki je nastala v sodelovanju z Zavodom SCCA-Ljubljana in je vključena v zavodov projekt Internet Portfolio. V času razstave si obiskovalci spletno stran lahko ogledajo tudi v Galeriji sodobne umetnosti Celje.
Razstava Tekoči prostor II / Liquid Space II poudarja koncept postmedijske umetnosti, v okviru katere se implicirajo razmerja umetnosti do novih medijev, a hkrati zabrisujejo določila do klasičnih, kot sta slikarstvo in kiparstvo. Umetnik s sliko, risbo, objekti in video projekcijami (pri posameznih sekvencah so sodelovali: Jasna Hribernik, Milko Lazar in Damjan Švarc) intenzivno tematizira galerijski prostor, ga vizualno preobraža in z multimedijsko organizacijo stopnjuje njegovo telesnost do statusa >fantazme<. Zato, da je dosegel >kompleksno sliko<, je razvil prostorske kompozicijske sklope, v katerih pa bolj kot fetišizem in tehnične lastnosti sodobnih medijskih tehnologij referira kode, izpeljane iz tradicije slikarstva.
Razstava Tekoči prostor II / Liquid Space II je na ogled do 29. novembra 2007.
Vabljeni!
Program Zavoda SCCA-Ljubljana podpirata MOL, Oddelek za kulturo in raziskovalno dejavnost in Ministrstvo za kulturo RS.
Zavod SCCA-Ljubljana je član Asociacije, društva nevladnih organizacij in samostojnih ustvarjalcev na področju kulture in umetnosti.
|