Matej Košir:
SIZIFon
Razstava
17. 12.-24. 12. 2009, pon.-pet., od 10. do 15. ure
Razprava
17. 12. 2009, ob 19. uri
Projektna soba SCCA, Metelkova 6, Ljubljana
SIZIFon bo ponujal nasvete glede pridobivanja finančnih sredstev, nasvete glede delovanja umetnostnega sistema in nekaj nasvetov glede individualnih umetniških praks in pozicij.
Projekt tematsko obravnava situacijo v likovno umetniški sferi v Sloveniji z vsemi svojim posebnostmi, ki so vezane na specifično obliko finančne odvisnosti, politično zgodovino, število akterjev ipd. Z uporabo interaktivnega zvočnega operaterja ali IVA skuša projekt osvetliti nekatere od teh posebnosti s posledicami, ki so bolj ali manj znane in tudi bolj ali manj (ne)ugodne za delujoče v tej sferi. Gre seveda za oseben pogled umetnika. Kljub temu pa bi se rad izognil izpostavljanju avtorstva tega projekta in dal prednosti predstavitvi nove telefonske storitve. Da bi projekt dosegel čim širšo strokovno javnost, da bi hkrati ne poudarjal umetniške narave projekta in da bi bil "korporativno" brezoseben (zato tudi izbor tega medija) ni predvideno običajno vabilo za umetniški projekt z vsemi pripadajočimi podatki, ampak reklamno sporočilo.
Matej Košir
|
Matej Košir (1978, Ljubljana) je leta 2004 zaključil podiplomski študij slikarstva na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani. Istega leta se je še izpopolnjeval na Akademie der Bildende Künste v Münchnu. Leta 2006 in 2007 je bil raziskovalec na Hochschule für Grafik und Buchkunst v Leipzigu, kjer se je intenzivno izpopolnjeval na področju fotografije. Predstavil se je na mnogih samostojnih in skupinskih razstavah, med katerimi lahko izpostavimo samostojno razstavo z naslovom Museum v Mestni galeriji v Novi Gorici in Masterpiece v Galeriji Miklova hiša v Ribnici leta 2008. Z zadnjo razstavo je tudi zaključil raziskovanje vtisa, ki ga v naši zavesti puščajo reprodukcije svetovno znanih umetniških del.
Trenutno živi in dela v Berlinu in Škofji Loki.
Več: matejkosir.com
Studio 6 v letu 2009
SIZIFon je tretji v nizu dogodkov Studia 6 po izboru in pripravi Petre Kapš in Božidarja Zrinskega v letu 2009.
Zasnova Studia 6 v letu 2009, ki sta jo pozvana kuratorja v premislek in odziv posredovala takrat od njiju že povabljenim umetnikom, in po njihovem načelnem pristanku na sodelovanje, izhaja iz iskanja tistih snovanj, projektov, produkcij, ki so nastali in obstojijo neodvisno od "lika kuratorja". Dela, koncepti, performansi, ki niso bili nikoli naročeni, ki niso nastali kot odziv, izpolnitev, zadovoljitev naročil za razstavo, razpisa za projekt. Ali tovrstne ideje in njihove uresničitve obstajajo? Je umetniško delo konsekvenca kuratorjeve intervencije ali je kurator (ne)obvezen podaljšek umetnine, če vprašanje zaostrimo s tega vidika? Kakšna je funkcija namenskosti pri umetniški produkciji?
Studio 6 v letu 2009 podpirata Mestna občina Ljubljana, Oddelek za kulturo in Ministrstvo za kulturo.
Kuratorski prispevek Petre Kapš podpira Mestna občina Maribor.
|