Svet umetnosti, šola za kustose in kritike sodobne umetnosti, letnik 14
Printaj!
Razstava umetniških publikacij
15. 3.-25. 3. 2012
Mednarodni grafični in likovni center, Pod turnom 3, Ljubljana
Odprtje: četrtek, 15. 3. 2012, ob 19. uri Umetniki: Brigit Brenner, Dani Gal, Guerilla Girls, Clare Kenny, Lucie Kolb, Monochrom, Ana Roldán, Shirana Shahbazi, Riikka Tauriainen
Dorothee Richter: Umetniki in kustosi kot avtorji – tekmeci, sodelovci ali člani iste ekipe?, predavanje
Vir: Editions - Ready to Print 13 (16 x A4) = A0 x 13
Na razstavi Printaj! je Saša Nabergoj pripravila izbor umetniških edicij projekta Editions – Ready to Print 13 (16 x A4) = A0 x 13 in jih postavila v prostor Mednarodnega grafičnega centra v Ljubljani. Gre za problemsko, študijsko razstavo, ki se ukvarja z vprašanji demokratičnega modela distribucije umetnosti in vzpostavlja dialog s konceptualno umetnostjo ter izgubljeno avro avtorja – umetnika. Obenem prevprašuje vlogo kustosa, njegove pozicije moči in strokovnosti v svetu umetnosti.
Sprintaj svojo izbiro publikacij in pošlji fotografijo na naslov office@curating.org!
Editions - Ready to Print 13 (16 x A4) = A0 x 13 je nastal v okviru magistrskega študija kuratorstva iz Züricha, ko so leta 2011 udeleženci tega programa pod vodstvom Dorothee Richter in Andree Rocca povabili trinajst umetnikov zelo različnih provinienc k produkciji PDF knjižnih izdaj. Vsak od njih je ustvaril delo na papirju sestavljeno iz 16 strani formata A4; večina bo na razstavi sestavljena v eno dvodimenzionalno delo formata A0. Te sodobne umetniške edicije so dostopne na internetu, kdorkoli jih lahko brezplačno naloži in razstavi.
Koncept projekta Editions – Ready to Print 13 (16 x A4) = A0 x 13:
Dorothee Richter, Andrea Roca z Milena Brendle, Chantal Bron, Melanie Buechel, Jeannine Herrmann, Amber Hickey, Sonja Hug, Garance Massart-Blum, Candida Pestana, Corinne Rinaldis, Dimitrina Sevova, Lindsey Sharman, Catrina Sonderegge
Na otvoritvenem predavanju (v angleškem jeziku) pa bo kustosinja Dorotheea Richter prevpraševala umetniško in kuratorsko avtorstvo in ga skušala postaviti v širši zgodovinski okvir: So umetniki in kustosi tekmeci pri prilaščanju avtorstva v sodobni umetnosti? So kuratorji posvojili proces umetniške samoorganizacije in če so res, kakšne so posledice? Ali so umetniki in kustosi sodelavci na področju, kjer je prilaščanje avtorstva rahlo nedefinirano in kot tako bolj fleksibilno in odprto?
VEČ
FOTOGRAFIJE ZA MEDIJE
Produkcija: SCCA, Zavod za sodobno umetnost – Ljubljana
Koprodukcija: Podiplomski program Inštituta za kulturološke študije z Univerze za umetnost Zürich
Podprto z donacijo Švice v okviru Švicarskega prispevka razširjeni Evropski uniji.
Zahvala:
Mednarodni grafični likovni center (MGLC)
[Objavljeno: 9. 3. 2012]
|