| 
            Svet umetnosti sodeloval na Poletni kuratorski šoli v Erevanu 
             21. julij-1. avgust 2008 
            Erevan, Armenija 
             
			Tretja Poletna  kuratorska šola v Erevanu je  rezultat sodelovanja Združenja armenskih  likovnih kritikov (NAAC) z Zavodom  SCCA-Ljubljana, Sorosovim centrom za  sodobno umetnost iz Almatyja  (Kazahstan) in istanbulskim BM  Contemporary Art Centrom.  
			Letošnjo poletno šolo je sestavljala serija predavanj,  predstavitev, ekskurzij, obiskov ateljejev in galerij ter delavnic, ki so se  osredotočile na problematiko metodologije kuratorstva, vloge kuratorja v času  naraščajoče globalizacije umetnostnega trga, strategije predstavljanja in  institucionalnih struktur v svetu sodobne umetnosti. Tema letošnjega projekta Post-socializem  in transformacije medijev: Strategije predstavljanja je obravnavala  aspekte novomedijske reprezentacije v specifičnem kontekstu post-socializma.  Cilj letošnje šole je bil ugotoviti, kako se je raba medijev v umetniški  produkciji spreminjala in kakšne transformacije so doživeli mehanizmi  reprezentacije na umetnostnih prizoriščih nekdanjih socialističnih držav. Pri  tem se je posebeno poudarjalo tudi ideološke konotacije uporabe novih medijev.  
			Petja Grafenauer Krnc, mentorica Laboratorija  kuratorskih praks v šolskem letu 2007/2008, je štirinajstim udeležencem in  udeleženkam iz Vzhodne in Zahodne Evrope, Azije, Kanade in Nove Zelandije  predavala o slikarstvu v času novih medijev in vodila delavnico o pisanju.  Predstavila je pogled na slovensko in širše vzhodnoevropsko slikarstvo s  posebnim poudarkom na sliki, ki vključuje podobje iz množičnih medijev in se  povezuje z drugimi umetnostnimi mediji: instalacijo, skulpturo, videom,  performansom ... Delavnica je potekala ob bližnjem branju (close reading)  izbranih teoretskih besedil. Sledil je obisk slikarskega ateljeja. Na podlagi  izkušnje in pridobljenega znanja so udeleženci izoblikovali zasnutek  strokovnega besedila o izbranem umetniškem delu. 
			Dušan Dovč, vodja produkcije SCCA-Ljubljana, je  udeležencem predstavil dosežke šole Svet umetnosti in programe  SCCA-Ljubljana s posebnim poudarkom na video umetnosti. Predavanje je bilo  strukturirano kot vpogled v delovanje SCCA-Ljubljana (vloga in pomen v  slovenskem in mednarodnem prostoru), predstavitev Sveta umetnosti od  začetkov do danes (tečaj za kustose, seminar iz pisanja, predavanja, zborniki,  razstave), zaključilo pa se je kot kratek pregled video umetnosti v Sloveniji  od začetkov leta 1969 do danes. Na enournem predavanju so se udeleženci lahko  seznanili z enim od možnih načinov delovanja v svetu umetnosti in z modelom  povezovanja izobraževalnih, umetniških in svetovalno-informativnih programov. 
			    
			    
			    
			
			Dodatne informacije o Poletni kuratorski šoli 
			
			
			Projekt so omogočili: 
			
  
			 |